Powered By Blogger

18. март 2012.

Св. Симеон Метафраст Молитва

О Ти који си ми слободно дао Твоје Тело за моју храну, Ти који си Ватра која сажеже недостојне. Сажести ме немој, О мој Творче, него уђи у делове мога тела, у моје зглобове, моје вене, моје срце. Спали трње мојих сагрешења, Очисти и испразни моје мисли. Ојачај ми колена, такође и моје кости, просветли мојих пет чула као једно, Закуј ме у страху од Тебе. Увек ме чувај, одбрани и удаљавај од душепогубних речи и дела. Очисти ме, избистри ме и украси ме. Даруј ми разумевање и просвећење. Покажи ми како да будем  као храм Твога Духа јединога, а никако дом многих сагрешења. Нека од мене, Твога обитавалишта, кроз Св. Причешће, Свако зло и свака телесна страст  бежи као до ватре. Као посредник, доводим Ти све Свете, Анђеоске Прваке, Бестелесне Силе, Твога Претечу, мудре апсотоле и Твоју пречисту и неокаљану Матер. Прими њихове молитве у Твојој љубави, О Христе мој, и направи од мене, Твога слуге, дете светлости. Јер Ти си једини Просветитељ и Светлост наших душа, О Једини Добри,  и Теби, нашем Гсподару и Богу, достојно узносимо славу из дана у дан.

Амин